blogg.se och tonaudiometri

Blogg.se håller på att byta nån sorts plattform. Jag har ingen större aning om vad de sysslar med, men är det så att det inte står nåt skrivet här under några dagar så är det för att de håller på att fixa och greja.

Jag har varit hos frisören idag. Fick lite ljusa slingor nu när det är vår ute!
Sen åkte jag till skolan (där jag fortfarande är) för att ha en teorilektion i audiologi och tonaudiometri.
Så vi fick en repetion av luftledningsmätning och en introduktion till benledningsmätning.
Visste ni att skallens dämpning är endast 10 dB vid benlett ljud?
Jag tyckte det var coolt att det var så lite iallafall. Men så är jag också lite knäpp.

Så nu sitter jag här. Väntar på Jesper.
Hoppas han kommer innan 17 för då släcker de ner här och larmar (tror jag, har inte vågat utmana ödet riktigt)
Kanske ska ta en kaffe i automaten, en sån 2kronors. Inte mycket och ha men i brist på annat så duger det.

Nu känner jag mig lite "avbabblad" :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0