facebook

Jag börjar bli less på facebook.
Nu är det någon som gör reklam i mitt namn. Om nån snoppförstoring.
lagom kul ju.
men förhoppningsvis så förstår folk att det inte är jag personligen som skickar ut infon ;-)
så nu har jag ägnat en timme åt att radera i folks gästböcker men har säkert missat nån. Såg även att en del andra råkat ut för samma sorts hackande. så jag är inte ensam. Men ändå.
Funderar allvarligt på att avsluta kontot.

Ringde läkarkliniken igår. Kom bara till en telefonsvarare. Så jag pratade in.
Hej, detta är Emma Wihlborg Svensson.
Jag hade en tid förra tisdagen som ni avbokade samma dag p.g.a att läkaren inte hann ner i tid.
Ni sa att ni skulle skicka en ny tid med posten.
Jag har fortfarande inte fått något i min brevlåda och jag börjar bli otålig. Jag hoppas att ni inte glömt bort mig.
Tack, hej.

Med lagom barsk ton såklart ;-)

Så, nu har jag gjort av med lite aggressioner.
Jag ska snart in till Lund och göra hörselmätningar på Jesper och hans föräldrar :-)
Men innan dess kommer Erik och hämtar vår soffa för den nya kommer på måndag!!! Jippi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0