Grilla

Igår hade vi årets första grillning. Vi invigde vår nyinköpta grill med att göra hamburgare och korv, klassiker.
Det var verkligen gott. Som jag har längtat efter denna tiden på året. Nu börjar ju allt roligt...
Vi var ute i trädgårde och klippte gräset, rensade ogräs mellan plattorna och klippte till björnbären och band upp rosor. Nu är det verkligen vår!

Idag har jag en sån där hemstudiedag och försöker att plugga till tentan den 25e.
Motivationen är inte på topp men den är inte helt borta iallafall.
Jag är lite kluven inför denna tentan. Jag vet inte om den kommer att vara svår eller om den kommer att vara lika lätt som den förra inom samma ämne.
Men för att ta det säkra före det osäkra är det bäst att förutsätta att den är svår.

Jag sitter i uterummet nu och får nog snart öppna ett fönster, temperaturen stiger uppemot 25 grader redan.
Pust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0