Helg

Nu är tentan gjord och nu kan jag inte göra mycket mer än att vänta.
Om jag inte fått ett mail innan torsdag så betyder det att jag är godkänd.
Jag vet att jag svarat fel på minst två ställen.
Men jag har bestämt att jag ska släppa tentan nu och bara ta det lugnt och invänta resultatet sen.

Ikväll ska vi på kalas, Anna fyller 25. Så det blir en liten get-together ikväll.
Sen imorgon ska vi till min pappa och äta mat innan jag ska lämnas i Lund hos mina klasskamrater för lite party.
Det kan jag behöva.

Ringde min jäkla läkarklinik idag...
För att fråga varför jag inte hört från dem om en ny tid.
Har snart gått tre veckor.
Jo, visst har de satt en ny tid till mig... den 20 maj!!!! Helt otroligt. jag skällde ut dem efter noter. Då är det nästan tre månader sen sist. Det skulle gå fem veckor sa det...
Suck, jag har numera NOLL förtroende för vården. Och ändå ska jag jobba inom den i framtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0