Lördag

Ha!
Idag är det lördag och jag kan inte plugga till något!
Nu kan jag ju bara vänta...
Så skönt.

Jag sov länge idag. Vilket ger mig dåligt samvete för det är ju strålande väder ute.
Men jag behövde nog sova.
Iallafall...
Nu måste jag städa lite.
Fyllde nyss en diskmaskin och städade lite i köket. men jag måste ta itu med sovrummet, toaletten och uterummet.
För att inte tala om att tvätta. Ligger nog fortfarande 15 maskiner back. Suck.
Alla desa kläder...

Ska nog ta och sortera lite sen kanske. Love sortera!
Förresten så är jag numera en hobbymäklare. Hjälper en friend att kolla lägenheter. Hemnet är mitt andra hem! ;-)
Älskar sådana uppdrag, så om någen mer behöver hjälp bara säg till. Behöver något att göra de nätter jag inte kan sova.

Åh, sexyback på radio. Måste dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0