Onsdagstankar

Nu är det hög tid att ta tag i kragen och börja dra.

På fredag är det tre veckor till tenta och jag har 188 A4-sidor att läsa in.

Roligt!

Men det kunde varit värre. Det mesta av detta kan jag redan (vill jag inbilla mig i alla fall).

Vi har fått jättebra instuderingsfrågor att besvara. För kan man dem så kan man provet. Det enda som är synd är att det är 300 stycken sådana...

Jaja, om jag gör 20 om dan så är jag färdig om två veckor, och har då en vecka tillgodo :-)


Jag sitter på min institution idag igen. Jag får mer gjort här än hemma. Är så mycket lättare att studera när andra runt omkring också gör det.

Men jag behövde en paus nu.

Var och tränade på Gerda nyss och det gick riktigt bra.
Har ökat på med vikterna ganska mycket redan. Emma börjar bli stark minsann!


Ska nog ta en kaffe ur 2-kronors automaten nu och sen plugga vidare.


Kommentarer
Postat av: Livia

Hej Emma! Smart taktik med tjugo frågor om dagen, själv gör jag en fram och en baksida varje dag, började igår. Nog ska det här också gå vägen ska du se. Hur känns det? Kram

2008-04-03 @ 10:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0