Tisdag

Idag har jag föreläsning mellan 14-16, men jag har kommit igång med pluggandet här hemma att jag faktiskt stannar hemma idag istället.
Annars skulle jag missa 5 timmars pluggande mot två timmars föreläsning.
(För mitt samvetes skull, snälla säg att jag gjorde rätt val ;-))
Nu har jag lunchpaus, ätit en nyttig pan-pizza så jag känner mig flottig och härlig nu...
Tänkte sätta mig i uterummet halv två igen.
Har suttit där i tre timmar redan.
Jag börjar få hoppet tillbaka!

För övrigt så är vädret liiite sämre idag än igår. Endast 23 grader i uterummet. Fast det är ganska lagom, min hjärna blir lätt överhettad annars ;-)

Vårt sovrum börjar arta sig på riktigt nu. Vi (läs Jesper) har äntligen satt upp sladden till taklampan i en kabelränna. Vi (läs Jesper) har satt upp gardinerna, som JAG har köpt ;-)
Och vi (jag menar VI) har börjat använda vårt överkast igen. Nu ser det snart ut som i en inredningstidning. FINALLY!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jag tyckte att du gjorde rätt som stannade hemma och pluggade istället!! Ha det fint. Kramar.

2008-04-15 @ 20:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0