Tre dar till tenta

Idag har jag ägnat åtta timmar åt fonetiken. Ändå känner jag att det inte fastnar något. det är så mycket detaljer som måste hamna på rätt plats och jag känner att jag inte kan det så bra.
Hoppas att jag löser det när jag får tentan framför mig.
För jag tycker att jag pluggat bra och haft framförhållning denna gången.

Jag har förresten blivit introducerad in i överstrykningspennans förlovade land!
Jesper tog hem fyra stycken färglada pennor till mig och jag lärde mig snabbt hur jag skulle göra.
(Nej, jag har aldrig lärt mig att använda dessa innan...)
Så nu känns det lite lättare.
Men jag får väl se på fredag om det gjort så mycket nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0