Vuxen...

Idag har vi planterat en rabarber!
Så nu har vi både äpplen, björnbär, jordgubbar och rabarber i vår trädgård.

Och så har vi storhandlat på ica maxi.
Och så vuxen man känner sig efteråt! Veckohandla... det är bara pensionärer och barnfamiljer som gör det väl?
Äh...
Sen har det städats och fejats lite här hemma.
Jesper rensade vattenlåset i duschen. trevligt värre!

Imorgon ska jag ha en massa flickor i huset. Vi ska ha ljusparty! (det låter skumt jag vet). Massor med doftljus och ljushållare.
Tydligen ska jag som värdinna få 35% på allt! Jag ska handla!!!

Men det sugigaste är att jag måste baka... Och jag vet inte när jag ska hinna det då jag ska ha föreläsning i tecken imorgon.
Men muffins går ganska snabbt om jag inte minns fel.

Jag börjar känna  mig vuxen.
Men jag tokvägrar att bli helt och hållet vuxen!
No way, en gång barn, alltid barn. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0