Helg utan ett endaste pluggeri

Så skönt att inte behöva känna pressen att ta fram en tung bok att bläddra i... Jag är mellan två kurser nu. Den förra avslutades med tenta igår och nästa börjar på måndag.
Jag tror och hoppas att tentan gått bra, den var mycket svårare än förra årets som vi fick titta på. Men jag skrev av alla frågorna och mina svar så jag satt hela eftermiddagen igår och rättade ;-) och jag tror att jag klarat mig! hoppas hoppas.

Igår, fredag hade Jesper och jag en lugn hemmakväll med tvn... Han låg i soffan och jag ritade... på hans rygg ;-)
Sånt tidsfördriv sysslar vi med i detta hushållet, haha.
Men jag blev stolt över mitt mästerverk! Mycket glitter och smink gick åt men det var det värt :-)

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0