ny soffa!

Idag åkte vi till Ekeby för att titta på en soffmodell som vi fastnade för redan i höstas.
Så det blev beställning med en gång!
En tresits, svart. Och en pall. Vi känner oss helnöjda.
Men leveranstiden är 10 veckor! Dvs slutet på april... haha, jaja, då är de iallafall vår ute =)

Igår var vi ute och åt middag med Jespers föräldrar. De ville fira mitt tentaresultat, så de tog med oss till Godset i Lund. Mycket trevligt ställe, med bra service. vår servitör berättade var alla ingredienserna kom från och vilka viner som serverades. Tummen upp.

En lite mer tråkig sak...
Jag tror att jag drabbats av magkatarr. All oro som jag burit på den senaste tiden har nog till slut gett sig tillkänna i fysisk fom. Har så ont i magen, och speciellt när jag äter...
Jag har haft magkatarr förr, så jag vet ju hur det känns, men aldrig haft den här ihållande smärtan.
Första gången var jag nog 15 år, då fick jag äta Losec. Tragiskt när man tänker på det...

Tittar runt på lite tips mot magkatarr, så förslag är välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0