SuperBowl och lite andra reflektioner

Your optimistic eyes
Seem like paradise
To someone like me

Ibland kan jag titta på någon annan och undra vad som händer i deras huvud.
Undrar om denne person ärså lycklig och bekymmersfri som det ser ut...
Eller har alla en fasad somde sveper in sig i? Till viss del tror jag att det är så. Men i olika grader. Somliga kanske bara tar på en peruk medan vissa använder en burka.

Söndag idag.
Jesper är ledig imorgon för han ska titta på Superbowl inatt. NY Giants mot New England Patriots (Jag tror Giants vinner). Så jag lär väl ligga i soffan och slötitta. Somnar jag så bär ändå Jesper in mig i sängen sen.

Imorgon är det skola. Mer latinska termer, tensor veli palatini... lite sånt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0