YES!

Jag blev godkänd på min anatomitenta!
Jag är så glad.
Jag överträffar mina egna förväntningar gång på gång!  Jag har aldrig haft stor tilltro till min egen potential, det är kanske dags att höja ribban en bit över anklarna ändå. Jag är ju faktiskt duktig!



Sen vill jag ge en lite pekpinne! ---> Det är en del som är inne och läser, och jag vill gärna läsa lite kommentarer för att få feedback. Annars kanske jag hotar med nedläggning ;-) 
Och du kanske rent av också har en blogg att dela med dig av?

Puss och kram tavelram




Kommentarer
Postat av: Livia

Grattis! Ja, det känns verkligen skönt att veta, puh! Nej jag vet inte någon mer, tycker det var väldigt tråkigt att det var några som inte klarade sig, usch.

2008-02-19 @ 18:53:07
Postat av: jenny

Tack så mycket för tipset :) visste inte att det va så lång utbildning.. har lite panik när dte gäller sprutor :S så det kommer nog inte gå s¨å bra

2008-02-19 @ 19:41:51
URL: http://metrobloggen.se/mamilicious
Postat av: Rebecka

bra jobbat emma!!

2008-02-19 @ 19:49:28
URL: http://saltsott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0