Yoga och katt

Körde mitt yogapass!
Rullade ut min fina rosa yogamatta och tog på mig mjukisbyxor och linne.
Katten tittade storögt på mig när jag började göra alla olika övningar. Till sist började hon jama. Ställde sig bredvid mig och bara åmade sig. Hon tyckte nog jag såg konstig ut =)
När jag sen var färdig blev hon helt fjompig (?) och sprang rundor, reste ragg och jagade snöret till yogamattan! Hon är 15 år den lilla damen och helt galen :-)

Men hon är min lilla pälskling, snuttan

image13

Kommentarer
Postat av: sandra

hej! det är mitt vanliga samvete, att man aldrig kan bry sig som sig själv ngn gång?

har du yogat länge? jag har precis börjat, men tycker det är skitsvårt med andning o allt. mår mest illa...men tänker att det kan vara bra för själen.

lägger gärna till dig oxå =)

2008-02-22 @ 17:59:45
URL: http://sandrastankar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0