Lugnet EFTER stormen

Som det blåste och regnade igår...
Men idag syns inga spår av det vädret, för idag lyser solen och det är vindstilla.
Vi har 19 grader i vårt uterum! (Visserligen har en del av inomhusluften vämt upp men ändå)
Jag bar ut en stol och satte mig i solskenet med katten bredvid i koppel. Hon njöt riktigt mycket.
Jag läste lite anatomi medan hon utforskade alla buskarna i trädgården. =)

Jag såg att vår hortensiabuske har fått knoppar! Kan våren verkligen vara på väg redan?
Har sett en hel del vintergäck och snödroppar, men har vintern verligen sagt sitt redan...? Jag tror att vi får en snöstorm i februari som vi fick förra året.

 

Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej Emma fina!! Roligt att du börjar blogga! Det är galet att ni har vår redan. Här är kallt och jag har tillbringat helgen i Dalarna där var mkt kallt och is som var fin för långfärdsskridskor.
Massa kram!!

2008-01-27 @ 21:00:23
URL: http://saltsott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0