Fuck

7 timmar till bussen går.
Och Emma har ångest.
Ovanligt? Nej.
Det är min onaturliga resfeber som triggar igång det. Det är helt otroligt, jag ska vara iväg i tre nätter och jag har resfeber. Men det är nog ditresan jag känner är jobbig. jag ska ju åka själv som jag nämnt tidigare. Men från det att jag stiger på bussen i Lund till att jag stiger av i Smögen är 6½ timme. Och det är faktiskt helt okej.
Men likväl kan min hjärna inte fatta detta.
Jag blir så trött på mig själv.
Och tänk om jag blir kissnödig? Finns det toalett på bussen?
Ja... såna onödiga frågor tänker jag på.
Suck... och Fuck.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas du är på väg nu då... Och ja, det brukar finnas toa på såna bussar. Och tv. Och kaffe om man nyttjar det...

2008-07-21 @ 06:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0