tisdag

Igår var Jesper så lycklig!
Han klarade uppkörningen för motorcykel!
Så det första han gjorde var att köra hem till sin bror som inte har vetat nånting om detta och överraska honom =)
Vi har hållt det hemligt för många och det har inte varit helt lätt alla gånger. Speciellt inte när broren ringer och säger att han tänker titta in om och kommer om 15 minuter.
Då har Jesper fått flytta hojen bort till våra kompisar 100 meter bort. Det har blivit ett antal förflyttningar ;)

Katja mår inte riktigt bra...
Igår när hon skulle gå mot mig efter att hon sovit så trillade bakändan åt höger hela tiden. Jag lyfte upp henne och blev helt livrädd. Efter nån timme så kan hon gå utan att trilla men hennes svans lutar åt höger, hon haltar och har ryggen krökt när hon går.
Hon verkar inte ha ont och hon äter, dricker och går på toa som hon ska.
Djursjukhuset tyckte inte att vi behöver åka in akut istället har jag fått en tid till imorgonbitti.
Hon sover nu så nu ska jag passa på att duscha och sen åka till apoteket. Vill helst inte lämna henne ensam.

Någon som har en aning om vad som kan vara fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0