danmark

Idag har jag varit i danmark. Åkte till Köpenhamn för att se utställningen bodies, och sen vidare till bakken. det var jättekul alltihop men när jag kom hem efter att ha varit iväg 15 timmar var jag så utmattad. Fick sån ångest. Skulle verkligen stannat hemma och ha tagit hand ommig själv med lite film och mys.
Jesper är fortfarande iväg och då är jag alltid extra sårbar. Det vet jag om redan innan ha åker och vet ni vad det kallas?
Jo, förväntansångest.
Jävla påhitt det där, det borde förbjudas.
Ångest borde förbjudas. Skjutas med ett skott rätt i pannan helst.
Men efter en panikknapp och 20 minuters väntan känns allt mycket bättre.
På tv går en film, har ingen aning om vilken. Den är gammal och verkar allmänt dålig. Men den är bra att ha i bakgrunden medan man slösurfar för att glömma bort sig själv.
Vad gjorde man innan internet kom till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0