ensam hemma

Jag är själv hemma ikväll.
Så jag har passat på att duka fram mina pineapple-xider, geléhallon, chips och en paradisask och sett sex and the sity i två timmar. mysigt...
Sen har jag ägnat de senaste två timmarna till att bygga ikea-möbel. Suck, varför ska det ta sån tid med alla deras småprylar?
Jag har tagit lite välbehövliga pauser emellanåt och gått ut på uteplatsen och lyssnat på grannarna fest och deras skitsnack. Man snappar upp en hel del saftiga detaljer om deras liv... ;-)

Denna bygger jag

Ska snart lägga upp före och efterbilderna. Men vill bli riktigt färdig först.
Var på ikea igår och handlade lite andra saker också. Var där i 4 timmar! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0