gräsänka

Vill börja med att tacka för berömmet jag fått om min sida här :-) Tyvärr kan jag inte ta credit för designen då den finns som en valbar färdig layout. Man kan tydligen göra egen design, men jag orkar helt enkelt inte. Kanske jag får ett ryck sen?

Nu är jag ensam hemma och kommer vara det till på söndag. Jag lämnade Jesper vid färjeläget i Helsingborg för ett par timmar sen. han ska nämligen kappsegla Själland runt i helgen.
Så det blir tre ensamma nätter.

Imorgon (idag) ska jag klippa och färga håret. Det är hos en ny frisör så det ska bli spännande. Hon kanske är den perfekta! För det känns som en ständig jakt det där. Att hitta den perfekta frisören.

Nu måste jag försöka sova lite, ska upp halv åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0