Midsommar

Glad midsommar! Igår var det afton med massor med mat och dricka i vårt uterum. Vi spelade kubb och kortspel, drack snaps, åt jorgubbar, sill och allt annat som man ska göra denna dag. Det enda man byter ut vid påsk, jul och midsommar är risgrynsgröten som blir till jorgubbar. Fast vad har man för efterrätt till påsken? Det minns jag inte. Man kanske inte har någon speciell?
Själv tog jag det väldigt lugnt igår, vill ju spara mig till idag!
För idag är det dags för Sex and the City filmen. Det ska bli så kul, efteråt ska vi till Grand Hotel och dricka massor med Cosmopolitans. Mums.

Nu måste jag snart ut och kratta upp lite klippt gräs. :-) Vad roligt det är att ha trädgård.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0