Sommarlov!

Jahaja, då är det officiellt sommarlov! 3 månader av ledighet.
Ledigt och ledigt... jag har massor av projekt som ska göras här hemma. Och den enda lönen som kommer ut av det är ett fint resultat, men det är inte så illa pinkat!
Jag blev godkänd i psykologin, till och med att jag fick en kommentar att min hemtenta var mycket bra, se där ja. Helt tokigt blev det inte trots allt!
Vårt datorrum börjar arta sig. I lördags tog vi ut alla möbler från rummet, i söndags började vi riva tapeter, igår kom Tommy och hjälpte till att slipa väggen och idag tapetseras det!
Imorgon hoppas jag kunna lägga in bilder på rummet. Både före och efterbilder.
Annars blir det på torsdag. Imorgon ska nämligen några i min klass komma hit, vi ska spela kubb, grilla och allmänt fira att vi klarat av det första året :-)

Tänk, ett helt år utan en enda omtenta!
Jag är ruggigt imponerad av mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0