Ut i regnet

Vad är det idag? Onsdag?
Jag är redan vilsen på dagarna nu när jag är sommarledig... Jesper stackarn, skulle vara på jobb redan klockan 05 idag. Och han kommer inte hem förrän ikväll då han ska segla direkt efter jobb.

Sverige vann igår!
Vi satt här hemma med tända ljus, drack vin och åt geléhallon under matchen. Vid målen höll huset på att bli både nerspillt och nedbränt ;-)
Det regnar lite från och till här, men jag tänkte trotsa det och ta mig in till Lund för att strosa lite och göra några ärenden innan jag åker till Stp och hälsar på pappa. Har man bara ett paraply så tycker jag det är mysigt när det regnar. Min tomatplanta behöver dessutom lite regn.
Just det, bilderna från datorrummet hade jag tänkt lägga upp, men i städningen har den lilla saken man överför bilder till datorn med försvunnit. Ska leta...
Ut i regnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0