Hard day

I've been to the muthafuckin mountain top
Heard muthafuckers talk, seen 'em drop
If I ain't got a weapon I'ma pick up a rock
And when I bust yo ass I'm gonna continue to rock

Shake that ass for me, shake that ass for me

Haha, jag mådde inte så bra innan idag. Men kände att jag var tvungen att ta mig i kragen och göra det jag skulle ändå. (Vet ju att det bara sitter i huvudet.)
Iallafall. Jag satte mig i bilen och för att avleda mina tankar satte jag på Eminem -Shake that på högsta volym.
Så befriande


För övrigt tycker jag att min panikångest har avtagit den senaste tiden. Om det har med den begynnande våren att göra eller nåt annat det vet jag inte. Skönt är det iallafall. (Dock desto värre när det väl kommer för då har jag "glömt" allt vad den innebär)

bla bla bla, som jag babblar om ingenting. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0