Imorgon börjar allvaret igen

Nu har jag varit väldigt mycket ledig.
Men imorgon är det dags igen. Att ta itu med allt jag struntat i de senaste två veckorna.
Jag tänkte åtminstone leta upp kompendiet som jag ska läsa. Det får vara dagens ansträngning.

Ikväll kommer våra "grannar" på fika. Så vi MÅSTE verkligen gå och handla idag. Har inte varit i affären på över en vecka. Så det är lite tomt här hemma.

Förresten så är det dålig uppslutning på kommentarerna.
Jag vet att ni är minst 14 stycken som återkommande läser. För de ser jag i min besökslista ;-)
Men men, vill ni vara anonyma så var det då! Grrrr.....

Men Rebecka, Sandra och Camilla är det ordning med! (Fast er visste jag ju redan om ;-))

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hej! flytta ner..jaadu jag vet inte. just nu är jag lite less på sthlm men sen när jag åker hem till skån ebrukar jag längta tillbaka. det är svårt att bestämma sig! vill gärna ha ett ben på varje plats..hehe kraam

2008-03-24 @ 17:20:44
Postat av: Johanna

Jag läser här också. Hittade din blogg när jag var inne och surfade runt på Familjeliv. Ta hand om dig! Kramar från Johanna (på sjöscouterna, så vet du vem jag är).

2008-03-25 @ 19:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0