Packa och städa

Nu åker vi snart på semester. Skööönt.
Så jag har diskat, plockat undan sopor och annat som inte skulle lukta så gott på lördag när vi kommer hem.

Jag hade tenta imorse. Och det känns riktigt bra tycker jag. Jag blir mäkta förvånad om jag inte blir godkänd. För då betyder det att jag fått ALLT om bakfoten. ;-)

Så det känns som att jag kan njuta av ledigheten.

Förresten så hade vi en otroligt trevlig lördag. Vi åt god mat och spelade roliga spel hos Håkan o Camilla.
Spela spel är underskattat, det är så kul.
Och så tittade vi på melodifestivalen, det var så kul att se Carolas min när de blev utslagna :-)

Tjing, och trevlig vecka.
*kastar snöboll*

Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas ni har en fantastisk semester.
min blogg blir lösenrordsskyddad, om du skulle vilja läsa mer så skicka iväg ett mail till [email protected]

kram

2008-03-16 @ 20:14:37
URL: http://sandrastankar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0