Våryra/Snöyra

I morse när jag vaknade (eller när Jesper väckte mig...) så låg det ett decimetertjockt vitt täcke utanför fönstret.
Min första tanke var Åh nej, men när jag sen gick upp så var det faktiskt väldigt vackert.
Senare under dagen har det givetvis smält bort. Typisk skånsk vinter (som dessutom inträffar när det är vår i kalendern).

Och nu känner jag att jag har drabbats av våryra.
Jag känner för att röja, rensa, shoppa, och göra en massa andra saker!
Shoppingen får jag dock hoppa över för lyckas jag inte kamma hem några av de sommarjobb jag sökt så får jag spara in lite. Suck.
Men jag vill rensa i garderoben, rensa bland skorna. Jag har så mycket att jag inte vet vad jag har. (Ja, Jesper... du har rätt...)
Jag tänkte häromdan att jag behöver nya byxor. Men sen tänkte jag igen att det var onödigt för snart SKA våren och värmen komma och då kommer jag inte ha användning av byxor. Jag har ju massor av kjola och trekvartsbyxor.

Haha, Emma ska bli snål! (Kommer aaaaldrig att funka, men det är väl tanken som räknas ;-))

Kommentarer
Postat av: Livia

Men Emma, jag såg inte till dig i går heller! He he, jaja men idag kanske. Vi ses!

2008-03-27 @ 09:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0