Hemtentor och annat

Nu sitter jag och skriver på min rapport. Har skrivit nästan 900 ord och bör skriva lika mycket till. Har ju kvar sammanfattning och diskussion så där kan man fylla ut ganska mycket.
Hemtentan har jag knappt börjat på tyvärr. Jag känner att mitt mentala jag är lite efter.

Imorgon är det skola mellan 8 och 13, sen ska jag ta bussen till Staffanstorp för att ta in pappas post och hämta ut hans bil för att ta med den hem. Så jag gissar att jag är hemma nån gång vid 15.
Jesper ska iväg med jobbet så han är inte hemma förräns på fredag nångång.
Och då ska pappa få komma hem!
Han kommer att få ha hemtjänst minst sex gånger om dagen, men hem ska han!
Så jag kommer att få vara tillgänglig större delen av dem dagen för att hjälpa vårdpersonal innan under och efter pappa kommer hem, då jag ändå är ledig.

Så tid till att skriva arbete är torsdag eftermiddag/kväll (skönt då jag är själv hemma) och lördag förmiddag/eftermiddag.
Och såklart söndag!
Jag vill så gärna komma ifatt, med det känns tungt i huvudet, magen, benen, ja överallt.
Det ska vara inlämnat den 29 maj.

Behöver bli peppad :-)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!det stämmer bra, bor och pluggar i linköping, till civilekonom, men bara ett år till..tiden går snabbt när man har roligt!Vad gör man som audiolog?Hoppas att skrivandet går bra ialla fall! Var bor du någonstans?Kram på dig!

2008-05-21 @ 22:10:57
URL: http://ekoxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0