Lördag och tecken

Idag har Livia och jag övat teckenspråk. Vi ska nämligen läsa en barnbok på måndag med hjälp av tecken. Kul!
Så nu kan jag bland annat säga björn, skog, ramla och en massa, massa annat.
Har fått för mig att jag nån gång vill jobba på en hörsel och dövenhet. Främst med de som är gravt hörselskadade och få hjälpa till med tecken, bildtelefoner och andra hjälpmedel.
Men först vill jag jobba på en "vanlig" hörcentral.
Lönt och spekulera förresten, har två år kvar först, jag hinner nog ändra mig många gånger.

Idag är det lördag minsann. Tjejkväll hos Linda, bronsmatch i ishockey, och en taxi som heter Jesper. Så ser denna lördagen ut :-)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: sandra

tecken är roligt! jag använder tecken som stöd varje dag, och gör det även när jag inte är på jobbet ibland =) mår du bra? kram

2008-05-18 @ 09:35:03
Postat av: josefin

Hej!
Jossan från gymnasiet här..om du kommer ihåg. Det va längesen, allt bra? Brukar kolla in din blogg, kul att läsa om vad folk har för sig! Hoppas din pappa blivit bättre! Kram på dig!

2008-05-20 @ 20:13:34
URL: http://ekoxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0