Lyxfällan

Jag bara älskar det programmet!
Jag förundras över hur folk kan strunta i sina räkningar och bara hoppas på att de ska försvinna?!
Eller att de handlar på kredit hela tiden och endast lever för dagen.
Förstår man inte att man måste betala tillbaka?
Kvinnan i gårdagens program verkar ha drabbats av en 40-årskris då hon de sex senaste åren lånat ca 100 000 om året! Och hon hade inte en susning om vart hon lagt pengarna. Stackars människa.

Sen är Charlie och Mattias bara så underbara. De hade kunnat få vara mina rådgivare vilken dag som helst!
Så mina torsdagar är heliga.
Får många bra tips av dem.

Den tavlan de sätter upp är suverän, man ser verkligen vart allt tar vägen och hur mycket det faktiskt blir.
En sån tavla skulle alla ha där hemma.


image24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0