ojojoj

så länge det var sen sist jag skrev.
Har kanske börjat tröttna på att blogga?
Egentligen inte för jag tycker det är kul och nyttigt att skriva av sig lite. Men sen måste man tänka på att inte bli för personlig heller då man inte vet vem som är inne och läser.
Därför är det ju bra att ha en privat blogg också som ingen obehörig får se ;-)
Jag sitter i skolan nu och mest väntar på att klockan ska bli fyra då jag har nästa event i kalendern.

Jag hade tentai fredags, muntlig sådan, och den gick bra! Det är inte mitt ämne direkt, signalbehandling. Men det är intressant även om det är svårt. Det underlättar ju en del.

Nu har vi börjat en ny kurs och det är nu vi börjar utbildningen på riktigt känns det som. Innan har vi mest haft bakgrundgrejer, kunskaper som är bra att ha till de kurser vi läser nu. Praktiken börjar dessutom snart. I mitten på november. Jag ska vara på Helsingborgs sjukhus. Vi ska ha sjukhuskläder! Vita byxor och en blå tröja! Så häftigt! Säger jag nu... när man jobbat ett tag är man väl trött på det ;-)
Men innan dess är det en massa kunskaper och färdighetsträning...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hittade din blogg på familjeliv. Ser att också läser sjukvård, är det uska, ssk, eller läkare? :-)

Sen läser jag att du mår bra och det är härligt att se!!



//Anna

2008-10-21 @ 17:02:43
URL: http://sambomammastudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0