Tentan...

kändes mycket bättre än förra kursens.
Tror att jag fått väldigt bra resultat *hoppas*
Sen har jag fått min praktikplats nu. Helsingborgs audiologiska avdelning. Tycker det ska bli väldigt roligt! Börjar i mitten på november. Spännande, läskigt och skoj.
Nästa kurs som börjar på onsdag är signalbehandlig. Vet inte om jag förklarat det tidigare men det är en beryktad kurs. Känd för att vara svår och att många studenter hoppat av utbildningen pga av denna kursen. Jag intalar mig själv att det är elaka rykten ;-) 

Nu ska jag mest fördriva tiden lite på skolan innan jag ska hem till Camilla och ha ljusparty (partylite). Älskar deras dofter! Tänkte ha ett hemma hos mig i november, någon som vill komma?


Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis till att det kändes bra på tentan.



Måste fråga då ingen wiktorsson vet. Vad är det du läser till??



Hoppas allt är bra med er. Roger och Melvin hälsar.

2008-10-07 @ 19:49:54
URL: http://blivandesjukskoterska.blogspot.com
Postat av: Olivia

Jag vill!

2008-10-20 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0