Energi

Energi är något jag saknar just nu.
Jag vill så mycket men orkar så lite.

Skulle vilja klä på mig och gå ut och gå en runda. Behöver röra på mig, men samtidigt inte anstränga mig då jag inte är frisk än. Vill börja träna, styrketräna, igen. Hur länge måste man vara frisk inann man får börja med det?

Ska nog ta den där promenaden och sen sätta mig ner och planera inför mig 25årsfest.
Vi blir inte så många men desto mer tid får man att prata med alla. Och det tycker jag är viktigare än att ha en "prestigefest" där man visar andra hur många man känner!

Kommentarer
Postat av: sandrad

2008-09-16 @ 20:29:06
Postat av: sandra

det är lugnt, har själv inte varit så aktiv! tråkigt att höra att du börjar bli sjuk, och verkligen trist att du blev dålig på semestern! hoppas du piggnar på dig snart!



kram

2008-09-16 @ 20:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0