ensam hemma

Jesper åkte till Stockholm innan idag och kommer hem imorgon.
Och jag känner mig sjuk igen. Det är inte kul. Mitt öra det värker. Huvudet spänner och kroppen är matt. Andfådd är jag hela tiden. Känns lite olustigt.
Men jag ska ta alvedon och en kopp te, det brukar vara en bra medicinkur. Helst med lite rom i...

Hade tenta idag.
Vi var några (läs alla) som opponerar sig angående svarsalternativen. Vi hade ett multiple-choiceprov och det är inte alltid de är enkla.
Vissa frågor hade många passande svarsalternativ, men eftersom bara ett skulle passa så blev det nästan en gissningslek. Trist.
Så jag ställer in mig på omtenta, tyvärr. Ville inte börja terminen med underkänt, speciellt inte då hela första året gick smärtfritt.
Jaja, det blir som det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0