HN=hörselnedsättning

Mina öron är fortfarande halvdöva.
Gjorde ett audiogram (hörseltest) idag och mitt medelvärde hamnade på 45. Dvs jag hör endast ljud och tal som är 45 dB HL (HL=hearing level) och över det.
I vanliga fall hör jag runt 0.
Och det ser ut som att min trumhinna på vänster öra har blivit perforerad igen. I tisdags när min föreläsare tittade på det så såg det läkt ut.
Så just nu hör jag lite bättre på det ena örat faktiskt. Men så fort det läker så blir det sämre igen. Kommer nog ta några månader innan jag hör som jag ska igen. Förhoppningsvis går det fortare.
Jesper blir tokig på mig när jag ska titta på TV. Skruvar upp som en pensionär. haha

Tenta på måndag.

Barnmedicin. Det är jätteintressant och kul, men tiden är så knapp, man skulle vilja läsa hur mycket som helst men man måste sålla lite. Trist.

Det positiva med tentan är att den är multiple choice. Fast ibland kan det bli svårare nivå med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0