Ledsen...

Jag missade tentan med en poäng.
EN poäng. Så surt det känns.
En fråga har blivit struken och två andra frågor har blivit omdiskuterade och ändrats i svaren. Då undrar jag om det inte är så att hela tentan blir tvivelaktig?
När jag hämtar tentan på måndag så ska Jesper hjälpa mig att titta igenom den och se om mitt reultat verkligen stämmer.
Jag hade 70% rätt på tentan. Jag tycker att det borde räcka.
Detaljfrågor på en kurs vi haft i två veckor... Nej, jag tycker inte det är rättvist.

Kommentarer
Postat av: Ingela

70 procent borde absolut räcka för åtminstone godkänt. ÅTMINSTONE!

2008-09-20 @ 21:25:46
URL: http://www.stavstensudde.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh, vad synd. Så nära som man bara kan bli. Det känns ju absolut som att tentan blir tvivelaktig när de stryker frågor. När jag läste så fick de ibland ändra poänggränserna när olika frågor blev strukna. Hoppas att de har räknat fel så att du har en poäng till!! Många kramar från Johanna

2008-09-21 @ 14:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0