well, well,well

Jag blir godkänd trots allt.
Jag har hittat ett tydligt fel med med min tentarättning.
Frågan lyder:
Vad står D i Damp för?
Alternativ:
Deficit
Developmental
Disorder
Dysfunction
Dyslexi

Jag valde deficit för det har jag läst.
Rätt svar enligt läraren är dysfunctional.

På engelska är det deficit och på svenska är det dysfunktionell. Vill hon ha det svenska svaret så får hon åtminstone skriva det! Och ha alternativet på svenska och inte dysfunction.
Så.... Emma blir godkänd! Wee

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vad bra!! Så skönt att du blir godkänd och slipper omtenta. Kramar.

2008-09-22 @ 19:16:34
Postat av: Linnea

Skönt! vad pluggar du till?

2008-09-23 @ 19:02:43
URL: http://linnearydenstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0