Ny bloggdesign

Har ni sett vilken fin sida jag har nu?! =) (den fina sidan syns i internet explorer, ska se om det går att fixa den i firefox med)
Nere till höger finns en länk till den duktiga skaparen, Anna. Tack Anna!

Nu har jag även kategorier som jag skriver i så jag börjar med middagstips med en gång.
Förresten så behöver man inte välja kategori om man vill läsa allt. För läser man i allmänt (det som ligger uppe från början) så missar man inget =)
Middagstips:
Vi grillar hamburgare! Nu när våren är här är det så härligt med nygrillat.

Kommentarer
Postat av: Millis

Inte för att vara petig, men länken till Anna ligger nere till vänster...=)))))))

Kram!

2009-04-24 @ 14:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0