Model Lab

Igår var Camilla och jag på Model Lab i Malmö. Ett väldigt snarlikt koncept till det som finns i Turning Torso som heter The Studio.
Jag har nu varit på båda ställena och min egen personliga uppfattning är att Model Lab består av 100 ggr mer kompetent och sympatiskt folk. Vi blev så bra behandlade både Camilla och jag och det syns på bilderna!
Så jag skrev upp 10 stycken vänner som kommer att bli uppringda. Kanske det är just dig dom ringer?!
Priset var dessutom billigare än på The Studio. Ytterligare en fördel.

Av 200 bilder fick jag sålla ut de jag ville ha. Jag hade bestämt mig för att köpa fem stycken och det var svårt! För vår fotograf var så duktig. Både hon och Camilla hjälpte mig att välja ut de bästa och jag är jättenöjd med mina bilder.
Camilla köpte 22 (!) stycken. Helt galen är hon...
Jesper ska ha den ena bilden på jobb, det sa han direkt när han fick se resultatet när jag kom hem (den andra svartvita...)




Kommentarer
Postat av: Anna Splittorff



Gud vad tjusiga bilder, du blev jätte jätte bra:))) Förstår att du känner dig nöjd. Massa kramar på dig min vän.

2009-08-28 @ 18:40:48
Postat av: Ingela

Oj! Modellande alltså?! Väldigt fina bilder, den första svartvita var nog min favvis.

2009-08-31 @ 18:31:36
URL: http://stavstensudde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0