Nytt ämnesområde i bloggen

Till vänster en bit ner står de olika kategorierna i min blogg. Numera finns det en flik som heter "smycken". (Det står även kategorier här ovanför men just den kategorin länkas inte... )

Här lägger jag in de senaste jag skapat.
Jag började göra egna smycken för kanske tre, fyra år sedan och jag utvecklas hela tiden. De jag gjorde i början ser inte mycket ut för världen, men det blir bättre och bättre hela tiden.
Det mesta materialet kommer från Panduro Hobby, men jag har även en del pärlor som jag köpt via olika sajter.

Är det något som du tycker är snyggt eller om du vill att jag ska göra något speciellt så säg till så fixar jag för en rimlig slant. Det är trots allt inte gratis med pärlor, tyvärr...
Jag gör halsand, armband, fotlänkar, servettringar och ljusmanchetter... för att ge några exempel






Kommentarer
Postat av: madeleine

Hej Emma

Vilka snygga smycken du gör...jag blev förtjust i det vita armbandet du har på dig! Vad skulle ett sådant kosta? Skulle du vilja göra ett sådant till mig! Många kramar Madeleine

2009-08-26 @ 15:40:50
Postat av: Anonym

Hej!!



jättefina smycken du har gjort! roligt! själv är jag helt inne på att vika fina lådor, kanske du kan göra till smyckena när du säljer dom?



http://www.slojddetaljer.se/PSLWeb/product.aspx?productid=8340&deptid=228



KRAM

2009-08-26 @ 20:12:30
Postat av: sandra

Hej!!



jättefina smycken du har gjort! roligt! själv är jag helt inne på att vika fina lådor, kanske du kan göra till smyckena när du säljer dom?



http://www.slojddetaljer.se/PSLWeb/product.aspx?productid=8340&deptid=228



KRAM

2009-08-26 @ 20:12:47
Postat av: Anonym

Ja det blir ett bra pris så du får gärna göra ett till mig! kramar Madeleine men ingen brådska med det gör när du har tid

2009-08-26 @ 21:28:33
Postat av: Bonna

Tjingeling! vad duktig du är, de är väldigt fina. Kram Bonni

2009-08-26 @ 21:30:54
URL: http://Bonnan.blogsppot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0