Ingen röst, ont här och där

Det började med halsont för tre dagar sen. Dagen efter blev jag hes och lite febrig. Idag är jag utan röst, ont i halsen, har hosta och det gör ont och känns trångt när jag andas, speciellt djupandning. Jag ringde sjukvårdsupplysningen vid lunchtid för att rådfråga (det gick bra att halvt om halvt viska faktiskt) och de ville att jag skulle söka hjälp idag. Så jag började med vårdcentralen och tro det eller ej men jag fick en tid två timmar senare!
Vill helst slippa dra på mig lunginflammation. Öronen får nog sig en koll de med, för det känns inte riktigt bra där heller. Hade ont igår men nu känns det mest som vätska. Så just nu sitter jag med täcke, en kopp te och datorn i knät i uterummet. Här är så skönt. Luften är frisk och solen skiner.

Så håll tummarna för att jag kan fira nyår imorgon med riktig skumpa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig! gott nytt år kramar från mel

2009-12-30 @ 23:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0