Nu har kattungen fått ett nytt hem

Så skönt.
Min kursare och hennes sambo föll pladask när de kom hit idag för att titta på henne
Och det var inga problem när vi körde henne dit och släppte in henne där.
Vi stannade kvar nån dryg timme för att se så allt gick bra. Efter 5 minuter gick hon på lådan där, sen gick hon till köket och åt för att sen lägga sig på sidan och tvätta sig. Alla tecken på trygghet.
Så vi är nöjda.
Fick ett meddelande på msn nyss där hon skrev att hennes sambo och katten låg i soffan och tittade på tv ihop. Hon heter DeciBel och har Siri som andranamn för det var det namnet vi gav henne.


Klart att det är sorgligt att lämna iväg henne, men samtidigt skönt, för det är fina personer som har henne nu. Och vår katt är gladare igen ;-)

Jag är sjuk. 39 graders feber och förkyld. Men jag har två lediga dagar nu så jag kan kurera mig. Vi fick tillbaka tentorna idag. Jag är godkänd på båda! Så skönt, nu kan jag koncentrera mig på nästa kurs.


Kommentarer
Postat av: sandra

krya på dig! o grattis till tentorna!



kram

2009-02-18 @ 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0