passion

Jag vill måla.
Tog fram mitt ritblock häromdagen och insåg att jag saknar att rita och måla.
Under hela skoltiden avverkade jag många ritblock, men när jag sen började jobba så försvann den tiden till det.
Så jag funderar på att ta upp det lite mer på allvar, dvs införskaffa riktiga material så att det jag skapar håller sig fint.
Alltså inga block från akademibokhandeln eller målardukar från Panduro Hobby.
Akvareller har jag fina. Däremot saknar jag riktiga oljefärger. Tyvärr är det riktigt dyra saker så jag får nog tänka efter innan.
Tips på nåt tema jag kan måla?
Funderar på kor, jag älskar de djuren, de är så vackra :-) Dock svåra anatomiskt. Fler tips?


Kommentarer
Postat av: Therese

Du har blivit utmanad. Gå in i min blogg och kolla

2009-02-25 @ 15:42:26
URL: http://mamma.melvinwiktorsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0