Det är sommar

Sommarlovet har börjat och det känns mycket märkligt. Efterlängtat men samtidigt tråkigt eftersom Jesper jobbar. Men jag har massor att göra. Jag håller på att tvätta undan alla smutsiga kläder och dukar,just nu är tre maskiner igång (har tvättstuga i föreningen). Bara det kommer ta tre dagar tror jag. Sen har jag mycket på utomhus-listan och jag ska sortera papper i sina rätta pärmar, riva tapeter i köket, ja listan är lång.

Jag blev godkänd på diagnostik-tentan!! Jätteskönt, nu väntar jag bara på resultatet från signalbehandlingstentan som förhoppningsvis mailas ut i nästa vecka.

Har ni röstat idag? Vi hade väldigt nära till vår vallokal, bara 100 meter, och det kändes skönt att rösta. Man gör sin plikt liksom. Hade till och med läst på lite innan.
Nu kallar tvättmaskinerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0