regn, regn, regn faller ner, ner, ner...

i stora, stora floder..
Är detta sommar? Njae, inte enligt min mening, men så brukar det väl vara i juni månad. Synd om alla som tar studeneten bara. Jag minns min egen student (det lät som om det är jättelänge sen men det är bara 5... 6 ehm 7 år sen) och den dagen var strålande solsken men dock lite blåsig. Vilken dag! Bara människor runt omkring som är glada, så skulle varje dag se ut. Med champagne till frukost såklart.

Ikväll är det säsongsavslutning på Grey´s Anatomy, jag ska till Louise (från klassen) och se avsnittet. Hon kommer störtgråta (det har hon gjort de senaste avsnitten) men jag har klarat mig ;-) Undrar hur det kommer gå för Izzie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0