släktkalas på sjukhuset

Idag har jag varit i skolan. Det började med att jag försov mig och vaknade klockan 8. Jesper (som också sov gott) fick köra mig till Lund så jag inte blev alltför sen. Idag skulle jag nämligen träffa min lilla grupp för att börja med en presentation vi ska göra på fredag. Vi ska prata om hörapparatföretaget Siemens och vad de har för positiva och negativa sidor.

Efter ett par timmar med detta träffade jag på svärföräldrarna. Tommy bjöd på lunch i blockets cafeteria och sen gick vi upp för att hälsa på min pappa. Han blev opererad igår, hans ben verkade inte villa behålla spiken och skruvarna så det blev till att plocka bort allt sånt. Han har en mycket trevlig läkare som dessutom tyckte att allt såg bra ut med hans ben nu.

När vi lämnat pappa på sitt rum gick vi en runda på området. jag tänkte nämligen gå och köpa biljett till examensfesten på fredag (även om jag inte känner någon som går ut i år), men när vi kom dit hade de slutat sälja för dagen. Får se om det finns kvar nbågra på torsdag annars får det va.
När vi går ut stöter vi på min morfar! Jaghar försökt ringa honom men inte fått nåt svar så ser man honom här. Han hade varit på ögonkliniken och kollat upp sin starr.

Så det har varit rena släktkalaset på sjukhuset. "Samling vid pumpen" som Tommy sa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0