Sommarlov på riktigt

Fick ett mail idag från min lärare. Jag klarade tentan i signalbehandling!! Så otroligt gött :-)

Idag har syrran, Teo och jag varit och hälsat på morfar och Brita (mormors syster). sen efter det gick jag till svärföräldrarna. Har samlat in lite foton på Jesper när han är liten. Tänkte göra ett album om honom fram till han tar studenten och sen göra ett likadant om mig. Våra föräldrar har ju alla bilder på oss när vi är små. Det vill jag med ha! Sen ska jag fixa ett album om vårt bröllop, det är snart tre år sen och bilderna ligger fortfarande bara på datorn... Skandal!

Nu är det dags för dagens dos av Cold Case på tv

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, verkligen skandal med bröllopsbilderna. Jag gav upp till slut och insåg att jag aldrig kommer att scratchbooka så jag gjorde en fotobok! Nu finns bilderna i tryck också i alla fall, även om det inte är helt som jag skulle velat ha det från början... Ibland är allt bättre än inget!

2009-06-17 @ 20:42:24
URL: http://stavstensudde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0