Bonnamarknad

Idag är jag trött...
Vi åkte hemifrån vid 11 och Jesper lämnade då av mig i Staffanstorp innan han skulle köra vidare till Malmö för att jobba på båtarna. I Staffanstorp är det Bonnamarknad, en årlig marknad som alltid hålls en helg i maj. Det är samma skit som säljs i stånden men man måste nästan ta sig en tur där ändå... Jag ringde min pappa för att höra vad han gjorde och begav mig sedan dit. Vid tre hade Friskis & Svettis uppträde på torget, min svåger Jonas är med som ledare så det var jag tvungen att dokumentera med kameran.

Sen gick jag till svärföräldrarna dit Jesper sedan också kom. Åt mat och nu vid 22 är vi hemma, efter en sväng inom syster... Man blir trött av att fara omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0