Signalbehandling

Jag har sagt det förr och säger det igen... Jag får nog göra omtenta på denna kursen. Hittills när jag sagt så har jag inte behövt det men detta ämnet är jättesvårt. Det handlar mycket om matematik och det har aldrig varit min starka sida. Lyckligtvis ska denna tentan inte vara utformad så att vi ska göra matematiska uträkningar utan vi ska mer förklara med ord vad olika begrepp innebär. Denna läraren är dessutom tacksam att svamla för. Han läser mycket mellan raderna och ser att man fattat de övergripande principerna och jag hoppas att han kommer att rätta snällt denna gången med. Har haft tre tentor tidigare där han har varit inblandad och de har gått bra så jag hoppas att rätt frågor ställs och att jag skriver tillräckligt rätt svar.

Klockan 09.00 imorgon är det dags. Har tid till 13, men jag brukar inte sitta så länge. Kanske jag behöver det imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0