Tentan skriven

Ja, tentan är skriven så nu går man och väntar på resultatet. Det kändes bra att skriva den så förhoppningsvis blir jag godkänd.

Nu är det långhelg och imorse körde jag iväg Jesper till båtarna. Han ska segla hela helgen. Men imorgon ska jag åka över till andra sidan Öresund för vi ska gå på Bakken. De lägger båtarna i hamnen som ligger väldigt nära. Så idag är jag själv hemma.

Igår satte Jesper upp fontänstenen på baksidan men allt runtomkring är inte färdigt så jag väntar med att lägga upp nån bild på det. Nu ska jag nog se några avsnitt Sex and the City, det var ju flera veckor sen sist :) Hmm, vilken säsong ska jag välja? Gillar fyran och femman väldigt mycket...
HBO har en väldigt bra sida om serien:
http://www.hbo.com/city/
Där kan man hitta mycket kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0